Strefa Rozrywki – nowy Key Visual
O projekcie
Stworzenie nowej, jednolitej identyfikacji graficznej i key-visual dla gdańskiej Strefy Rozrywki na pozór może wydawać się zadaniem wymagającym. Różnorodność atrakcji oferowanych w tymże miejscu na pewno nie pomaga w ujednoliceniu ekspozycji graficznych. Siłownia, kino, kręgielnia, tor gokartowy, arena laserowego paintballu, czy też skatepark, to miejsca na tyle charakterystyczne, że każde z osobna zasługuje na własną oprawę.
Realizacja takiego zadania, tym bardziej zapewniła nam mnóstwo satysfakcji. Styl graficzny, który postanowiliśmy przyjąć, jednoznacznie kojarzy się z młodością, energią i rozrywką, przez co doskonale trafia do grupy docelowej obiektu. Róż i fiolet kontrastujące z betonowym tłem i fluoresencyjną zielenią skutecznie przykuwają wzrok, a przedstawiające poszczególne atrakcje ikony zaprojektowane są w spójnym i przyjaznym stylu.
Sekretem, który dodatkowo przemyciliśmy do projektu są, nawiązujące do nazwy, duże litery S i R ukryte we wszystkich materiałach. Również w niniejszym tekście…
Klient
Galeria Metropolia
Zakres pracy
- projekt logo
- projekt key visuala
- projekty ikon




